perjantai 18. joulukuuta 2009

Muutakin on tehty kuin hyshys-juttuja


Kun kummipoikani vieraili luonamme ja värjäsimme yhdessä sukkalankaa hänen sukkiinsa, sain kuulla ettei myöskään harmaat sukat olisi pahitteeksi. Kummitäti oli kuulolla ja tässä ne sitten ovat:
Pikku-Jalmarit (ravelryyn)
malli: Jalmari-sukat á la Katiija
koko: 30-31
lanka: Novita 7-veljestä
langankulutus: 65 grammaa
puikot: 3,5 mm


Tämä taas on ensimmäinen neule jonka olen miehelleni saanut luvan kanssa neuloa. Lupaa edelsi mm. minun suunnaltani jankutusta "Sähän tarttet paremman kaulahuivin, etkö tarttekkin? Vaikka neulotun? Eiks niin?"
Säännöksi tuli että langat pitää sit löytyä varastosta, "mun kaulahuivin takia ei sun pidä joutuu osaa lisää lankaa". En mä ostanu kun vähän lisää muustaa, et saisin ne muut kulutettua kun olin varma et mun varastosta löytyvät ois ollu liian karkeita mieheni kaulaa vasten.
Miehekäs raitahuivi (ravelryyn)
malli: Vertican stripes scarf
lanka: Musta teetee Primavera ja sininen Novita Luxus Cloud
langankulutus: 141g (100g sinistä ja loput mustaa)
puikot: 4 mm tai 4,5 mm, en oo aivan varma...

P.s. mä oon kans ommellu taas vähän pussukoita...
Ja jotain hyshysiä on valmistunu, mutta niistä sitten parin viikon päästä tai niillä main.
Posted by Picasa

1 kommentti:

aura kirjoitti...

Just puhuttiin Kaheleiden neuletapaamisessa perjantaina sun pussukoista. Ensin minä ja heti perään Villasatu sanoimme täsmälleen samoin sanoin, että sellainen, mitä Punanen tekee, olisi kiva.