maanantai 19. tammikuuta 2009

Lankoja lankoja lankoja...


Markkalankaa! Mä sain ylläripaketin samana päivänä kun Tuilta tuli kangaspaketti ja olin ihan :O kun paketteja olikin yhden sijasta kaksi. Paketti oli osoitettu minulle ja kramoxille. Kiitos Markka! Tää oli iiiiihana ylläri. Ja tosi ylläri. Kramox sai tänään oman yllärinsä kun nähtiin.

Kuvausapulaiseni (ai että se osaa poseerata nätisti lankojen kanssa kun tahtoo) tuli hyväntahtoisesti avittamaan, langat tuskin olisivat noin nätisti pysyneet kasassa ilman apulaista. Langat ovat peräisin Tupunalta. Linkin kautta löytyy myös syy miksi häneltä ne sain. Ruskeille on tiedossa varma projekti, vaaleammat ehkä tahtoo slipariksi ja keltainen huutelee jotain pehmolelu/amigurumijuttuja mutta ei ole vielä tarkentanut tarpeeksi.


Mä sain jouluna lahjakortin Vihreään vyyhteen. Viikonloppuna olin sitten pääkaupunkiseudulla ystävän polttareissa ja tuli hoidettua sitten samalla reissulla mulle paitalangat lahjakortilla. Koska lahjakortista jäi joku pikkusumma paitalankojen jälkeen niin otin vielä kerän pehmoista merinoa kassiin niiden kaveriksi. Langoille on osoite valmiina ja sitä varten on lainattu kramoxilta Knit1-lehti. Katsotaan milloin saan projektin aloitettua.
Posted by Picasa

Ei kommentteja: