lauantai 7. marraskuuta 2009

Vaihtotaloutta



Viimeviikolla ompeleskelin neulepussukoita taas lisää. Katiijan ihanan SPR-pussin jämistä itselleni melkein yhtä kivan (muttei kuiteskaan), sitten Topperille ja mutsille on nuo toiset pussit. Topperin pussissa mustat farkut (Korialla naiset naureskeli että kohta mun miehellä ei oo enää housuja kun teen kaikista pussit, voin huolestuneille kertoa, että hankin materiaalia kirpparilta :D ) ja vuorina oranssia lakanakangasta, mutsin pussissa farkkukangasta ja vuorina sinipohjainen valkopilkullinen käsityöpuuvilla. Kissat söpösteli kun mä kuvasin. Ne on nykysin usein tuollatavalla vierekkäin nukkuneet sohvalla, välillä ovat heränneet pesemään toisiaan.



Korian neuletapaamisesta tullessa olikin tällaisia mukana ja pussit jäi matkalle. Topperi sai pussinsa ja mie sain nuo ihanat valkoiset pitsisukat jotka on just sopivaa kokoa! Nyt ne on jo pesuhuoneessa odottamassa pyykkiin pääsyä. Koille mie vein lisää silmukka- ja kerrosmerkkejä ja vastalahjaksi sain bambuisen tiskirätin mun väriä ja ihanan lämpöiset tossut. Mä oon kuullu huhuja et niihin ja kai noihin sukkiinkin ois tulossa ohjeet... Töppöset on mun varpaita lämmittämässä nytkin.

Tänään oli ihana päivä myös, niinkuin maanantaikin. Olin Katiijana ja Paapaliinan kanssa neuleratikkareissulla ja Käsityömessuilla Helsingissä. Siitä sitten oma raportti. Lisäksi ois vähän lisää blogattavaa, jahka postit saapuu vastaanottajilleen.
Posted by Picasa

Ei kommentteja: