tiistai 26. elokuuta 2008

Lisää hääjuttuja ja muuta

Kerronko kerran tarinan täällä siitä, että menimme silloisen anoppikokelaan nykyisen anopin 50-vuotispäivää viettämään ja mitä sitten tapahtui? Kertaukseksi tai siltä varalta että en ole tarinaa kertonut, kerron sen nyt. Kortin anoppini oli saanut sisaruksiltaan ja kortin tekijäksi selvisi kortin saajan siskon työkaveri. Heti kortin nähtyäni totesin miehelle "mä oon nähny tän", miehen automaattinen reaktio oli "et oo voinu, siinä on äitin lapsuuskuva, jonkun samantyyppisen oot voinu". Epäröiden vastasin "ei, kyllä mä oon just tän nähny, mä muistan noi napit, ehkä jossain blogissa tai jossain mutta olen nähny". Minua ei uskottu, netistäkin yritin etsiä, mutta en löytänyt. Kotona pääsin kuitenkin miehelleni sanomaan "mähän sanoin". Samalla näytin hänelle tämän. Kuva kortista on siis sivun alimpana. Upea, eikö vain?

Häissämme bongasin Ultsin käsialaa olevan kortin ja toki se oli anopin sisaruksilta perheineen, ja miten upea taas!Piti heti mennä miehen tädille sanomaan, että taitaa tällä kertaa olla salaliitto Ultsin kanssa tehty, ettei hän saa esittää korttia blogissa ennen kuin häät on vietetty tai minä olen häistä omassa blogissani maininut :D. Ihana ylläri ja miten upea kortti! Suunnittelussa ja toteutuksessa ollut mukana miehen täti, tausta-ajatuksena minun ja miehen lautapeliharrastus. Ultsin blogaus kortista on täällä.

Sitten vihdoin tällänen.

Sain jo aikaa sitten kortin lankaostoksiin (?) Äiti-puffalta ja 

Säännöthän meni näin:
1. Tunnustuksen voi antaa viidelle henkilölle. 
2. ...joista neljä seuraavat blogiasi. 
3. Yhden täytyy olla uusi blogissasi ja asua eri paikassa 
4. Linkki siihen blogiin, jolta sait tämän tunnustuksen.
Seuraan yli 70:tä blogia Google-readerillä, joten tehtävä on minulle aivan mahdoton. En osaa.Olen erittäin otettu tästä, mutta en vain pysty valitsemaan. Ihan kuin muuten joku toinenkin olisi antanut minulle saman kortin, mutta en nyt vain ymmärrä mihin tieto siitä on kadonnut? Vai kuvittelenko vaan?

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Olen just katsellut ainakin sata kuvaa teidän häistä, ja kyllä asusi oli aivan huippu-upea!