maanantai 17. elokuuta 2009

Mun iltojen lämmike




Nyt mä voin vihdoin lukea sängyssä illala palelematta käsistä.
LUKUNUTTU
Malli: Novita syksy 2009 malli 78 mukaeltuna (rav)
Lanka: Novita Luxus Cloud
Puikot: joustimissa 4 mm ja muuten 4,5 mm
Langan kulutus: 238 g
Muuta: Tää on ihana, mä rakastan tätä. Käytin koko viikonlopun kun olimme kylpylässä viettämässä ensimmäistä hääpäiväämme. Niin ja KIITOS Jaana J. kuvien ottamisesta. Oltiin Jaanan ihanien koirien kanssa lenkillä ja pysähdyttiin ottamaan mulle kuvia mun uudesta ihanuudesta. Vähän jouduin mallin kanssa säätämään, kun lanka vaihtui aivan toisen paksuiseen, ja olen kai gorillakäsi kun hihoihin sai taas lisätä useita senttejä pituutta. Ja vähän muutenkin fiiliksen mukaan.

Sanoinko jo et tää on ihana ja mä rakastan sitä ja se on pehmeä ja ihanan värinen?
Posted by Picasa

2 kommenttia:

Puffala kirjoitti...

Ihana. Mut toihan on yllättäen... punainen?! :D

Maj kirjoitti...

On kyllä hieno.